Eu am dreptul legitim sa aspir la ciolan!

Ce bine de mine ca nu sunt politician. Desi ne ocupam cam cu aceleasi lucruri: latram cu si fara rost, maraim cand nu ne convine ceva si in general huzurim dormind, dar plangandu-ne ca ducem „viata de caine”. Dragi politicieni: va dau o veste trista pentru voi: eu am dreptul legitim sa aspir la ciolan. Meseria voastra inseamna munca in folosul celor care v-au ales, nu goana dupa ciolan!

3 gânduri despre „Eu am dreptul legitim sa aspir la ciolan!

    • Usor de zis, greu de facut. Ii putem „castra”, facand legi si reguli noi, abolind imunitati si micsorand semnificativ marimea haitei, astfel incat sa-i putem tine pe toti sub supraveghere. Euthanasierea unei cariere politice o pot face, fie Parchetul, fie alegatorii.

Lasă un răspuns

