Latrand la Luna – scenariu pentru fabula-documentar in 2 acte

Actul I

scena 1:

Camera este focalizata pe treptele de jos ale unei scari de lemn in spirala.

Coboara, rostogolindu-se si icnind, un ghem de blana. Scanceste usor, apoi maraie:

–         Potai ingrate, va arat eu voua! – iese din cadru.

Scena 2:

Imaginea urmareste scarile si ajunge intr-o incapere. Plan american, se vad mai multe personaje agitate:

–         Poftim tupeu, zice hotarat masculul Alpha! Sa atenteze la ciolanul nostru! Nu i-a ajuns ca l-am lasat sa-l adulmece! Voia sa-si infiga si dintii! Ha!

–         Sefu’, cu permisiunea dumneavoastra, zice timid masculul Kappa, eu zic sa-i tragem un comunicat de sa-i cada blana. Da?  N-am vazut asa tupeu. Trebuia sa-i sarim la carotida!

–         Kappa are dreptate, zise usor visator Beta. Sa fie limpede pentru toti ca nu e ciolanul de nasul oricui! Sa-i punem cu botul pe labe pe toti. Smirna sa stea, potaile!

–         Chiar, Kappa, da cu niste spray de pureci pe aici. Cine stie ce paraziti ne-a lasat, zice vigilent Masculul Alpha. Beta, mi-e teama ca un comunicat nu e suficient. Potaia aia are relatii in niste haite, hai, vino cu o idee, poti mai mult de atat! M-am saturat de comunicate!  Am auzit ca pe afara s-au distrat unii rau de tot pe seama lor. Ceva mobilizator, Beta! Sa li se ridice blana pe spate!

Lovit de inspiratie, Beta sare de la locul lui si zice cu ochii arzand:

–         Gata, am gasit! O inregistrare video, marite! Meseriasa, ca la aia din P14, o facem viral, sa nu ramana colt al netului neinfectat. Sa le explici tu, cum stii mai bine, cu mestesug, cat de grea e lupta, cat de mare e tentatia ciolanului si cat de mari sunt coltii dusmanilor. Care ar vrea sa ne anihileze! Asta e! Puci! Ai descoperit un puci destabilizator! Si nu uita de agenturi, da? Rade-i!

–         Sefu, cu permisiunea dumneavoastra, sa va pregatesc blana cea alba? Albul este simbolul sinceritatii, al puritatii, se gudura Kappa.

–         Kappa, vezi de treaba ta, i-o taie Beta, eu il pregatesc pe Masculul Alpha. Uite, marite, eu zic sa iesi pe balcon, intelegi, la aer, cu raul-ramul pe fundal, sa se vada ca toata suflarea este cu tine. Sa bage coada-ntre picioare toate rautatile alea care chelalaie pe bloguri. Gata, motor!

Cadrul se largeste, in imagine apare o cutie de carton, cu scara de lemn in spirala si balcon, din care 3 bichoni declara razboi lupilor din politica mare.

Actul 2: kanietz filma.

3 gânduri despre „Latrand la Luna – scenariu pentru fabula-documentar in 2 acte

Lasă un răspuns

