În bătaia puştii, sau the naked gun, varianta PSD

Motto: “Unde sunt vremurile cand puteai sa iei o bardă, să te duci la vecinul tău şi să-i spui ce părere ai despre el” (Jerome K. Jerome).

Image

Din ciclul „vorbeşte gura fără ei”, Victor Ponta, preşedintele PSD, şi mai anonimul deputat de aceaaşi culoare, Adrian Solomon, au scos nişte perle pentru care, într-o ţară normală la cap îi chema cineva la ordine. Organele de ordine.

Nici dacă-i împuşti nu e suficient!”, zise Victor Ponta despre adversarii politici. Mai roşu şi mai brigadist, Solomon, în înţelepciunea lui, l-a avizat pe primul ministru că-l paşte soarta lui Aldo Moro.

Nu, pă bune, măi băieţi, vă credeţi la gropa cu nisip? Victoraş s-a supărat pe Emil şi-i cară lopăţele în cap? Adrian a picat pe post de vânător la raţele şi vânătorii? Pac-pac! Fă-te mort, bă, nu fi nasol, că nu ne mai jucăm cu tine altă dată! Mama lu Mihai-Răzvan, să nu-l mai lăsaţi afară! Nu se joacă frumos! Na, că te-am pârât la mă-ta, să vezi ce bătaie-ţi iei diseară.  Şi tu, Emile, ce smiorcăi, mă? Vezi că îţi mai iei o porţie!

În politica noastră de spatele blocului, fix între groapa cu nisip şi ghena de gunoi, aşa merg lucrurile.

Mâinile sus, că trag! Ce tragi, măi? Tragi ţara asta înapoi în legea junglei? Te-ai săturat de Che Guevara şi te joci de-a Rambo? Măi brigadistule, ia să vedem măi dacă ai curaj să te duci la Roma şi să-i zici oricărui italian întâlnit pe stradă că-l  aşteaptă soarta lui Aldo Moro. O să te rogi să vină carabinierii să te scape din mâinile alăiua şi ale trecătorilor!

Mă gândesc aşa, la o scenă de politică-western. Face to face, în colţ  la saloon. Colturile 45 sclipesc în soare. Băiatul de la pompe funebre îşi freacă mâinile.  Înainte de apusul soarelui oricum îi pică un muşteriu.

Cititorule, pariurile sunt deschise!

5 gânduri despre „În bătaia puştii, sau the naked gun, varianta PSD

  1. Daca vorbesti prea repede inseamna ca nu gandesti la fel de repede! Cam asta se intampla cu domnii, ii ia gura pe dinainte fiindca sunt inceti la minte, fara rusine. Si din pacate acesti oameni sunt cei care vor sa cladeasca viitorul copiilor si tinerilor, cu astfel de limbaj se construieste educatia! Multumim din inima, domnilor de toate culorile, pentru grija pe care o purtati educarii in spiritul western, al tinerilor!

    • Comunişti? „Treisprezece ani de închisoare… Aveam doar o hăinuţă de puşcăriaş. Ne dădeau o zeamă chioară şi mămăligă friptă. M-au bătut… M-au arestat acasă. Nici nu ţin minte anul… Când m-au anchetat am leşinat din bătaie. Iacătă că n-am murit! Am stat la Interne trei ani. Am fost după aceea la Jilava, la Ocnele Mari şi pe urmă la Aiud. Eu mă mir cum mai sunt aici. De multe ori îmi doream să mor. Am avut mereu laşitatea de-a nu avea curajul să mă sinucid. Din motive religioase… Treisprezece ani! Nu pot să povestesc tot ce-am suferit pentru că nu pot să ofensez poporul român spunându-i că în mijlocul lui s-au petrecut asemenea monstruozităţi.” citat din Petre Ţuţea.
      Ar trebui ca ura faţă de comunism să fie organică. Dar ce să cerem unui popor schilodit de aceiaşi comunişti şi urmaşii lor, care încă ne conduc? Răbdare?

Lasă un răspuns

